21 februari 2011

Min vecka

Vill bara berätta att inläggen denna vecka kan eventuellt halka efter lite då mitt schema är fullt. Ska försöka vara lite förutseende och förbereda så de kanske dyker upp i tid ändå. Annars kan de komme senare på kvällarna när jag kommit hem.
Mitt schema för denna vecka ser ut som följande:

Tisdag har vi föräldramiddag (istället för föräldramöte så äter vi middag tillsammans med barnen och syskon och har lite kort information till föräldrarna efteråt).
Onsdag har vi husmöte samt att det händer lite annat skoj när jag slutar tidigt men de får ni veta mer om sen.
Torsdag ska vi fira lilla N som fyller två år, vilket påminner mig om att jag måste hinna fixa födelsedagspresent på onsdag någon gång.
Fredag ska vi ut och äta med jobbet då en arbetskompis gifte sig på julafton.
Lördag ska vi få vår julklapp av Simons föräldrar. Alla syskonen med respektive ska på IKSU spa och må gott hela dagen. Ska bli riktigt skönt samtidigt som jag kommer vara helt död när vi kommer hem.
Så på söndag ska jag slappa och bara ta det lugnt, hoppas såklart på bra och varmare väder så man kan vara ute.

Inga kommentarer: