21 februari 2011

Dag 21 – Mina dåliga sidor

Denna påminner ju om mina laster eller är väl egentligen samma sak så då behöver jag inte lägga så mycket energi på detta inlägg. Eller orkar inte lägga så mycket tid för jag har haft riktigt ont i huvudet idag och det känns lite fortfarande. Skulle hur som helst ha läst igenom alla inläggen innan denna bloggfest och bytt ut några som var tråkiga eller likadana men aja nu är det inte så länge kvar så nu kör vi.

Som jag nämnde tidigare så kan jag bli på otroligt dåligt humör om jag är trött eller hungrig, det senare är nog värre. Vilket såklart leder oss in på att jag är otroligt beroende av min sömn, att jag får sova de timmar jag behöver. Hatar därför när tex Simon väcker mig på en helg utan att jag bett honom. Men detta har han lärt sig så nu händer det aldrig.

Jag har jag ett rätt stort kontrollbehov då jag vill veta helst allt. Men detta är någonting jag jobbar med varje dag och har blivit mycket bättre. Jag är rätt pedantisk också men det hör väl kanske till samma... Men det konstiga att det inte har så mycket med städning att göra för där är jag en ritkigt slarver, men papper och saker vill jag veta vart de är och var sak har sin plats.

Inga kommentarer: