5 februari 2011

Dag 5 – Min kärlek

Vad är det man brukar säga... en blid säger mer än tusen ord...

Vi träffades sommaren jag gick ut gymnasiet eller rättare sagt veckan efter då jag fick sommarjobb på hemtjänsten i ersmark där Simon jobbade. Under första delen av sommaren träffades vi inte så mycket men Simon ringde och bad mig jobba för han lite då och då, främst när han skulle ut och festa. Samtalen blev sedan längre och längre och vi träffades även lite utanför jobbet i slutet av sommaren så i slutet av augusti blev vi tillsammans trots att Simon in i det sista förklarade väldigt noga att han inte hade tid med någon flickvän. Hur som helst så är det 7½år sedan och vi är fortfarande tillsammans, förlovade och har köpt hus tillsammans så jag tror nog han skapade tid för oss...Om inte annat har han fått lov att ta sig tid för oss och det verkar ju som ett vinnande koncept.

Kanske ska visa en mer rättivs bild istället för en skrämmande bild från vår inflyttningsfest i höstas.

Bild från minisemestern i somras när vi åkte med Ehsan och Emma över till Tyskland, Dahme.

Inga kommentarer: