14 februari 2011

Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Har rätt många dåliga vanor eller laster när jag tänker efter.

Det första jag tänker på kan även vara positivt, men jag är otroligt nyfiken. Har faktiskt bättrat mig på senaste år om att jag inte behöver veta och höra allt.

Sen är jag rätt pedantisk, jag vill ha koll på mina saker vilket iofs är rätt bra men jag kan även känna att om vissa saker ska göras så får jag en bild i huvudet och då kan det ibland ta emot att ge uppgiften till någon annan. Men det är någonting jag får jobba med varje dag jobbet och det blir bättre och bättre.

Sen min stora last i livet tror jag är glass. Älskar glass! Men jag har insett att jag inte kan leva på det och försöker då begränsa mig till helgen. Övriga sötsaker kan även locka men är det någonting jag blir sugen på är det oftast glass.

En last jag vet Simon inte gillar med mig (och övriga kvinnor tror jag kan känna igen sig) är att jag blir på rätt dåligt humör om jag är trött och hungrig. Så att retas i sånna situationer är inte att rekomenderas.

Inga kommentarer: