22 februari 2011

Dag 22 – Det här upprör mig

Finns mycket som upprör mig men just nu så finns det en sak som jag tänker speciellt på. Det är folk som inte är insatta i vad det är de pratar om, de vill ha synpunkter på sånt som de inte vet någonting om... Detta retar gallfeber på mig just nu.

Sen kan jag hålla med om det både Jessica och Johanna skriver om i sina inlägg. Om smyghöjningar av priser och folk som inte håller vad de lovat osv.

Sen folk som utnyttjar andra på deras bekostnad upprör mig riktigt mycket, liksom de som blåljuger en upp i ansiktet då man vet att det inte är så.

Jag tycker även det finns många orättvisor ute i världen som fattigdom och svält. Tycker att alla barn borde få ha en familj och ett hem där de kan komma hem varje dag och känna sig älskade och sedda!

Inga kommentarer: