12 februari 2011

Dag 12 – Min önskan 2011


Oj vad svårt, finns så mycket jag önskar mig...
Men jag önskar att alla jag känner och älskar ska få vara friska. Tycker det har hänt så många tråkigheter nu på senaste tiden så jag hoppas på att detta år ska bli ett bra och roligt år. Och jag måste säga att början har varit riktigt bra.

Önskar såklart att jag själv också får vara frisk för om ärligheten ska fram börjar jag vara lite less på att vara förkyld jämt och ständigt.

Sen önskar jag att det finns en bra sista minuten resa så jag och Simon kommer iväg. Tanken var att vi skulle ha åkt till Thailand i slutet av januari- februari men det dök upp lite andra saker så vi hoppas på en lite resa med värme och sol i alla fall.

Sen önskar jag att sommaren blir lång och skön och att jag får va ledig precis som jag vill. Har inte sökt sommarens semester än med det kommer väl snart det med.

Önskar även att vårt altanbygge och ommålningen av underspikningen på huset blir av i vår/sommar som vi planerat.

Önskar att jag kunde vara miljonär!

Inga kommentarer: