17 februari 2011

Krulltott

Ikväll har jag varit på "releasparty" på Torsten (frisör) där Maria jobbar. De hade premiär för en ny hårvårdsserie som heter "Beverly Hills". Fick bland annat prova på produkterna då Maria tvättade och stylade håret, hon ville dessutom prova en ny locktång så nu är hela håret toklockigt av snygga lockar- perfekt locktång om man ska göra snygga håruppsättningar! Det bästa av allt var ju att jag fick pannacotta... sen fick alla en goodiebag med prover på ett shampoo så nu kan jag verkligen utvärdera om detta är en bra produkt eller inte. tyvärr var det inte prover på det shampoot som passar bäst till mitt hår men det ska nog funka ändå. Sen luktar det ju riktigt gott vilket är otroligt viktigt enligt mig!

2 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Härligt! Är så skönt att bli ompysslad.
Trevlig helg.
Yvonne

HELENA sa...

Yvonne: Ja det är underbart sen att de har massage i tvättstolarna gör att man helst vill sitta där hela kvällen.