6 februari 2011

Dag 6 – Mina underbara vänner

Spontant känner jag att jag skulle vilja nämna er alla men med risk för att glömma någon så blir det ingen nämnd ingen glömd. Men jag hoppas att ni alla vet hur mycket jag älskar och uppskattar er! Att ni vet jag finns här för er när ni behöver mig på samma sätt som jag vet att ni finns för mig om jag behöver det.

Jag vet att jag kan vara dålig på att höra av mig och visa att ni betyder mycket för mig men ni ska veta att jag tänker på er och att ni alltid är välkomna att höra er även om inte jag gör det.

3 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Så sött!
Kram Yvonne

Anonym sa...

Det är skönt att läsa att man tänker på samma sätt. Men VI måste bli bättre på att ses, en gång i halvåret är faktiskt inte riktigt okej! Men det blir det ändring på snart..! :)

HELENA sa...

Jessica: OJA vi måste bli bättre på att ses. Visst blir det ändring men vi måste ju ses tidigare än om ett halvår. Simon var lite less igår och sa att jobbprat kan ni väl ta en annan gång, inte lätt=)