19 februari 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag

Finns säkert många saker jag ångrar att jag skulle ha gjort eller sagt. Men just nu kan jag inte komma på någonting specifikt jag ångrar.

Måste säga att det är faktiskt som Jessica skriver att de val och misstag jag gjort, har gjort mig till den jag är idag. Men det finns garanterat saker jag ångrat för stunden att jag inte gjorde si eller så eller sagt det ena eller det andra.

Måste säga att jag ändå har hunnit med det mesta jag hade sagt att jag ville. I och för sig kanske inte exakt på den vägen jag hade tänkt men målet är nått. Till exempel så har jag nog förstått att jag ska arbeta med barn hela mitt liv så BF var ett enkelt val sedan sa jag max 2 år innan jag läser vidare till fsklärare. Då sa jag även att jag skulle flytta till Umeå och plugga där, men det blev att jag jobbade ett år och sedan läste jag här i skellefteå istället, målet var ju trots allt fskutbildningen och den gjorde jag. Tänk vad kärlek kan göra?

Inga kommentarer: