26 februari 2011

Dag 26 – Mina rädslor

Min största rädsla just nu är såklart att någonting ska hända med bebben...

Sen är jag självklart rädd att ngt ska hända de jag älskar...
"Rädd" för att sova själv hemma när simon är borta. Skulle egentligen inte kalla det rädd men jag tycker inte att det är roligt i alla fall.

Fick bara en tanke nu att rädd är ett ganska konstigt ord egentligen... Känns som om det är någonting man var när man var liten, nu har ordet rädd fått andra innebörder som inte gillar, hatar, obehagligt osv... Men det kanske är samma sak i slutänden, jag vet inte...

Men jag gillar inte spindlar och ormar. Att jag är rädd för dem vet jag inte eller ormar har jag inte stött på så många gånger så jag kanske är rädd för dem...

Sen gillar jag inte skräckfilmer, tror inte jag blir rädd utan det är mer de att jag tycker ofta de är så overkliga. Men jag måste däremot säga att när jag såg The blairwitch project på bio i sundsvall när jag gick i 9:an blev jag nog lite rädd där i slutet.

Inga kommentarer: