28 februari 2011

Dag 28 – Det här saknar jag

Ännu ett svårt ämne... Börjar faktiskt längta tills denna bloggfest är över och som tur är, är det inte många dagar kvar nu.

Jag saknar...
*sommar, sol och värme
*många härliga stunder från förr som finns kvar i minnet
*vänner som bor långt bort
*släkt och vänner som inte längre finns...
*platser jag varit på
*att ibland få vara liten och slippa allt som innebär att vara vuxen
*Shio persika (älskade den drycken)
*obegränsat med pengar
*att inte kunna förutspå framtiden

Finns många saker jag saknar om jag tänker efter men egentligen ingenting som jag går och funderar över dag som natt. Är nöjd med det liv jag har och det som har varit har varit och går inte att göra om eller ta tillbaka så jag får helt enkelt göra det bästa av situationen.

Inga kommentarer: