25 februari 2011

Dag 25 – Det här är jag bra på

Gillar inte att skriva eller att prata om hur bra jag är eftersom alla vet ändå att alla är bra på någonting så... men eftersom detta är dagens tema så får jag väl ge det ett ärligt försök.

Börjar lite enkelt och går till jobbet där jag vet (har fått höra från mina arbetskompisar, responsen från barnen och föräldrar) att jag är duktig med barnen. Jag har ett rätt långt tålamod beroende på vad det gäller men när jag blir "arg" eller får andra känslor så visar jag det och barnen vet då vart de har mig. I övrigt ser jag mig själv som otroligt glad och påhittig gällande barnen. Sen har jag även ett övertag med datorerna eller tekniken i allmänhet på jobbet.

I övrigt är jag nog rätt bra på att lyssna och ge råd framförallt till kompisar som vill ha min hjälp. Sen är jag bra på att peppa andra, prata och ha roligt.
Jag är helt enkelt den jag är.

Sen måste jag bara få lägga till en liten parentes; jag är bra på att pussa på Simon. Diesel brukar få sig sina pussar också så ni kan ju säkert tänka er hur vår bebbe kommer få det när den kommer ut till verkligheten...

Inga kommentarer: