16 februari 2011

Dag 16 – Resor

Jag har gjort riktigt många resor i mitt liv. Husvagnen som jag nämnde tidigare är nästan som mitt andra hem. Första turen med husvagnen gick till byske och jag var endast två veckor gammal. Sen har vi åkt Sverige upp och ner varenda sommar, åkt till fjällen till påsk eller så har vi åkt utomlands.

Nu när jag blivit vuxen har jag och Simon fortsatt med att resa i Sverige eller i utlandet. Jag har till och med övertalat han att åka iväg med husvagnen. Så till påsk blir det nog Malå igen men jag gissar att det inte blir så många resor i sommar, tyvärr. Men det kommer fler turer. Jag hoppas bara att vi har råd och tid sen när vi har barn att kunna ge dem samma erfarenheter jag har fått under min uppväxt.

Sen har jag ju mitt livs resa som egentligen bara har börjat, jag är ju trots allt inte ens 27år än så jag hoppas att jag har många år kvar att leva.

Inga kommentarer: