30 maj 2009

Sommar

Idag är det verkligen sommar här. just nu är det 27 grader ute, helt underbart. Dagen, som ni kanske förstår, har tillbringats utomhus. Dels ute på balkongen men jag har även gått broarna runt, när man går där blir man verkligen medveten om hur vacker får strandpromenad är... Den ska vi vara stolt över. Synd bara att alla bänkar och andra diverse lösa saker inte får vara ifred utan de ska kastas i älven eller eldas upp.

Nu ska jag snart hem till mammsen och pappsen och äta middag, väntar bara på att Simon ska komma hem med bilen. Vilket påminner mig om att vi äntligen håller på att byta dörrar på Audin som jag förstörde för ungefär ett år sedan. Vill därför inte köra den då en passagerar dörren inte har någon insida, vilket bidrar till rätt högt billjud inne i bilen.

Bjuder på lite bilder jag tog från strandpromenaden idag så länge. Ursäkta kaliteten på bilderna, men jag tog dem med mobilen i brist på riktig kamera.


3 kommentarer:

madde sa...

har verkligen varit skitbra väder hemma! Gick från stan till Ursviken igår, typ stolt=) Blev lite nyfiken nu, vad har du gjort med dörrarna på audin?

HELENA sa...

Madde: De va bra gjort, jag gick ju bara broarna så...Ja de skulle du allt bra vilja veta=) Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge=P

Maria sa...

Det lät ju som en helt underbar dag i solen =) Jag hoppas resten av sommaren oxå blir såhär. För ögonen går det framåt, men det tar tid. Har skitont i dem idag :S