7 maj 2009

Umeå

Känns som om det här börjar bli en följetång nu...

Skrev förra veckan om att min efterlängtade vas skulle komma till Village här iveckan och att jag skulle hitta någon som kunde köpa ut den till mig. Men det visade sig att Simon ska till Umeå imorgon på ett möte och åker härifrån Skellefteå kl 12. Jag skulle egentligen sluta kl 13 men då har jag lagt om mina tider lite i veckan så jag kan sluta tidigare och följa med. Vilket alltså innebär att jag kan hämta ut vasen själv. Då ska jag passa på att gå in på lagerhaus också för att köpa lite ljus som passar nu inför sommaren. Sen ska jag väl fördriva lite tid och gå och titta lite, hoppas på soligt väder så då kan det mycket väl bli en glass.*mums*

Så om det är någon som har lust att gå på stan med mig mellan ca 13.30-15.30 så är det bara att ni hör av er på mobilen...

1 kommentar:

Maria sa...

Jag vet inte, den där "saxmannen" måste ju vara helt störd typ! Vad ska du göra i Umeå?