23 maj 2009

Freeport


Freeport ligger under pyramiderna

Idag har vi varit på Freeeport. Det är ett rätt stort köpcentrum en bit utanför göteborgs centrum där de säljer outlets. Hade inte så stora förhoppningar om detta med tanke på att det är just outlets. Men det blev ändå en hel del shopping. Men min solklara favorit var ändå affären där det säljer hårprodukter från alla de riktigt bra märkena. Var riktigt sugen på att köpa hem en dunk shampoo men eftersom man inte får ha vätskor i handbagaget och resväskan lär nog få övervikt ändå så fick det vara. Men jag handlade ändå mina nya favoriter till ett riktigt bra pris. När jag var och klippte mig för drygt en vecka sedan använde min frisör ett nytt märke som de funderar på att köpa in. Blev förälskad på en gång. Mitt ganska styva hår blev hur mjukt som helst samt luktade underbart gott. Hade tänkt köpa dem då men de hade som sagt bara prover för de hade inte tagit in märket än. Så idag när vi var in på affären så såg jag dem och självklart får de följa med mig hem. Hoppas bara på lika bra resultat som hos frisören.

Mina nya hårprodukter

1 kommentar:

Kstin sa...

Tja! Det är inte så att jag stängt ute dig från bloggen. Jag har bara lagt ner den.