14 december 2008

Utmärkelse


Jag har fått den här utmärkelsen av Jessica.

1. De som mottagit utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3 .Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått utmärkelsen.

Jag väljer att ge denna utmärkelse till dessa 5 personer:
Eftersom jag inte har 7st favorit bloggar just nu får det bli 5 den här gången.
Skulle kunna ge tillbaka den till Jessica så det blir 6st men det känns lite fel för då blir det väl bara en ond cirkel vi aldirg blir av med=)

Men för att gottgöra de andra två platserna så utmanar jag alla som läser denna blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort tack till dig för den fina utmärkelsen du gav mig! :) Blir superglad.


Ha en trevlig Måndag! :)

Mvh Malin /Inspiration & design

Sjabbig men chic sa...

Men tack snälla Helena och vad roligt att du har länkat till mig! Ska lusläsa din blogg när jag kommer hem i från jobbet. Jag länkar till dig.

Kramar Lisa