18 december 2008

Sluta tidigt!

ÅÅÅ så skönt det är att sluta tidigt. Att dessutom sluta tidigare än schemat säger är ännu skönade. Idag slutade jag 30minuter tidigare, inte så mycket men ändå. Imorgon öppnar jag också och då blir det en hel timme tidigare. Slutar med andra ord redan klockan 11. Om ni nu undrar vad detta beror på så är det därför att jag har 8timmar att ta ut för lite läsning jag gjort. Hade tänkt ta ut dessa timmar den 29 december då vi åker men det visade sig att jag har en öppning då vilket motsvarar 6,5timmar. Så då lyxar jag lite och slutar tidigare nu två dagar i rad.

Imorgon ska jag träffa bästa M igen. Ska bli riktigt skoj! Har inte träffat henne på ett halvår nu medan hon bor i Gbg men nu är hon hemma för julen så då måste vi passa på innan jag åker och innan hon åker ner igen.

Inga kommentarer: