26 december 2008

Thailand nästa

Från och med nu ska denna blogg börja handla om vår resa till Thailand. Vilket var anlednigen till att jag skaffade denna blogg.

Till saken hör att kära S länge har tjatat om att få raka bort allt hår... Jag lovade då honom att när vi skulle åka till Thailand så skulle han få göra detta. Så igår när jag kom till S mamma och pappa hade detta hänt. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Mest har jag nog skrattat eftersom det ser helt sjukt ut! Tur det växer fort så innan vi är hemma igen ser han ut som vanligt, förhoppningsvis.


Så jag säger bra: En gång och aldrig mer...



Uppdatering:
Det var svårt att hitta en bild som visar S i en normal frisyr. Men här ser ni lite hur han ser ut med hår. Inte så långt det heller men betydligt bättre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HOPPAS att han inser själv att han inte riktigt passade i den där (avsaknade) frisyren..!!

Sjabbig men chic sa...

Men nu får jag nog ta honom i försvar vilket kanske är lätt för mig som inte har sett honom med hår och därför inte kan jämföra. Försvaret lyder som följer: Jag tycker det ser bra ut Helena!
M har köpt en rakapparat och när jag skulle klippa honom sist så skedde ett litet missöde. Jag hade väl lite brått och ställde in apparaten lite fel så M är också rakad nu. jag hävdar med en dåres envishet även till honom att det ser bra ut.

Kram lisa

HELENA sa...

Jessica: Jo jag hoppas han inser de me, men han vågar då inte erkänna det än iaf. Min tröst är att det växer fort.

Sjabbig men chic: Nej det är svårt när du inte vet hur han såg ut före me tro mig det där är ingen häjdare. Kanske skulle ha lagt in en före och efter bild.

Sjabbig men chic sa...

Och vilken söt tjej sen! han har haft tur den där killen!;)

Kram Lisa