10 april 2011

Tror du på mirakel?

Fick denna på mail och måste bara få dela med mig om vilken fruktansvärd tur man kan ha....
Titta på bilden ovan och du kan se var den här föraren slog igenom skyddsräcket, på höger sida av kulverten, där människor står på vägen och pekar.

Pick-upen färdades cirka 120 km / tim från höger till vänster när den kraschade genom skyddsräcket.

Det vändes bak-och-fram, studsade upp och över kulvertens utlopp, och landade med rätt sida upp på vänster sida av kulverten, vänd åt motsatt håll från där föraren färdades.

Den 22-årige föraren och hans 18-åriga passagerare skadades inte utom för mindre skärsår och blåmärken.

Strax utanför Flagstaff, AZ, på US Highway 100.



Titta nu på den andra bilden nedan ...



"Om Gud inte är färdig med dig, så är Gud inte färdig med dig."

1 kommentar:

Maria sa...

Men fy fan vilken otrevlig bild den nedre. JA, det där skulle jag vilja kalla mirakel.

Klart du kommer fixa att trycka ut ungen, men du får nog förbereda dej på lite smärta under tiden =) Att vara kvinna och föda barn e ju en stor styrka, för det tror jag inte män skulle klara av. Dom gnäller ju av minsta lilla :-P.
Gudmor?? Vad gör man då? Tror du verkligen jag skulle fixa att vara gudmor? Jag får ju panik med småbarn för att jag inte vet hur man ska göra med dem =) Men det vore ju helt klart en stor ära! Självklart kommer jag hjälpa dej med ungen, men bajs och dregel e jag allergisk mot, men jag kan göra allt annat kul =)