2 april 2011

Gråa dagen...

Glömde tillägga att jag längtar till att få köra vagnen med lite fyllning i=)

Idag har det inte hänt mycket för min del. Simon steg upp tidigt som skrutt för att spela fotbollsmatch sen åkte han och hämtade upp grabbarna så sedan 11-12 tiden idag har de varit bänkade i vardagsrummet och har tv-spelsdag. Detta innebär att jag blivit förpassad till sovrummet och tv:n med de trista kanalerna eller som nu; datorn i köket. Åkte iofs med mamma och pappa till stan en sväng imorse då de skulle göra lite grejor, sen åkte vi förbi barnens hus och beställde vagnen som jag och simon tittade på förra helgen. Eftersom min kära mamma har sagt att hon ska betala vagnen så ville hon väl se den innan vi beställde den så nu är det gjort.

Hade förövrigt hoppats på en solig dag så jag kunde sitta ute i solen och läsa eller bara ta det lugnt men nu har jag inte gjort ett piss istället. Eller en sak jag jag gjort som jag var tvungen och det var att läsa färdigt boken som vi ska ha på föräldragruppen på måndag.

Nä nu har jag skrivit goja tillräckligt för idag, blir lätt så när man inte har ngt att göra. Men jag hoppas ni har haft en bra lördag. Nu ska jag gå å se om det finns ngt värt att se på tv igen.

Inga kommentarer: