20 februari 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sara

1) Gå in i mappen Mina bilder
2) Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
3) Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
4) Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Denna bild är tagen för snart ett år sedan då jag var i Umeå och hälsade på S. Kvällen bestod av Taccos, finalen i melodifestivalen, fest och sedan utgång på Slagerbaren i Umeå. En riktigt rolig kväll! Ni får även bevis på hur "uppblåst" man kan se ut när man ska ta kortet själv...

Jag vet att jag nu ska utmana ytterligare 6 personer men det känns som om de flesta redan har fått och genomfört denna utmaning så jag lämnar den vidare till alla ni som inte redan blivit utmanade.

Inga kommentarer: