28 februari 2009

Skellefteå AIK


Har just varit på hockey med Sara. Skellefteå - Linköping. Tyvärr blev det förlust för Skellefteå med 3-6. Första perioden var riktigt bra och underhållande men de övriga två var sömnpiller. Sen att dommaren inte riktigt var rättvis i alla lägen är väl ingenting nytt.

Hur som helst var det riktigt trevligt att Sara kom upp från Umeå för att träffas och se hockey. Det var i och för sig hennes ide men det var hur som helst trevligt. Får göra om det någon gång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yapp! Grattis själv på namnsdagen! Fast nu e det ju 2 dagar försent! Jag orkar inte läsa böckerna men jag e helt övertygad om att dom e superbra! Jag ska skriva ett omdöme ang. mobilen jag lovar! Precis som med allt finns det även negativa saker med den! Om du får chansen att se Män som hatar Kvinnor så gör det!! Pusspuss

Sjabbig men chic sa...

Nu ska vi se. Tog förlusten så hårt. Vart har du tagit vägen?
Jag ska testa det där med att googla.

Kram Lisa