11 februari 2009

Senaste inköpet

Måste bara visa mitt senaste inköp. Såg dessa krukor redan innan jul och hade tänkt köpa dem då men tvekade lite. Men förra torsdagen var jag in för att se om dessa fanns kvar och vad får jag se, jo de har sänkt priset på dem, inte så mycket men ändå.
Blommorna i fick även följa med hem.

Nu har jag kommit fram till att jag ska köpa två till och flytta dem från köket in i vardagsrummet istället. Får se om det blir morgondagens projekt då jag slutar tidigt. Är sugen på att ha en liten kryddsamling i köket istället. Dessutom går ju dessa krukor förändra då man kan lyfta ur den vita krukan ur svarta krukan i trä.

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Oj, vilka fina! Och oj, vad arg du blev över Caroline af Ugglas låt!;)

Kram Lisa

Anonym sa...

Nu har jag tagit bort några ordspråk... :) Ska ni kolla på melodifestivalen i Skekraft arena i helgen eller? Kram

HELENA sa...

Sjabbig men chic: Jo tycker de är riktigt fina så nu har jag inhandlat två till. Jo, jag var inte nöjd över hennes insats. förstår mig inte på henne och hennes musik, speciellt inte i sånna här sammanhang.

Sara: Nej vi ska faktikt fira Simons syster och hans mamma ska genomföra sin julklapp så vi ska va i höghuset å bubbla å basta + äta gott. Så som de ser ut nu får jag inte ens se Mello.

Anonym sa...

Nejnej, inge Nokia här inte. Det blir en sony Ericsson. Den innehåller precis samma saker som min nuvarande mobil har. Den e bara smidigare,lättare, tunnare osv. Min mobil som jag har nu e helt trasig =(

Puss