7 februari 2009

1 vecka sedan

Vet att jag inte varit speciellt duktig att uppdatera er om vad som hänt sedan vi kom hem men en sak jag glömt berätta var det som hände förra helgen.

Vi var nämligen på bröllop. Simons f.d. klasskompis och våra vänner S och J gifte sig.

Det var en riktigt rolig dag/kväll/natt. Från vigsel till fika till middag till fest. När övriga gäster började röra sig hemmåt vid vad jag trodde klockan var runt 23 visade den vara runt 01. Men det är väl som man säger: tiden går fort när man har roligt.

Här ska ni i alla fall få se hur vackra de var.

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt med bröllop! För då blir det fest. Vackert par och vilken befriande annorlunda brudklänning!

Kram Lisa

Anonym sa...

Hej hopp! Ja Syra fick följa med mig. Jag antar att hon trivs iaf. Men nu var det ett tag sedan hon fick vara ute i koppel så hon klättrar väl snart på väggarna. Hon kan vara ute i snön ett tag men när det väl kommer till kritan så fryser hon om tassarna, men inget är väl roligare än att få vara ute om man är innekatt... Så hon härdar! Händer det nå roligt i helgen då? Kramar