20 februari 2009

Ny Utmaning

1) 4 TV program jag brukar se:
Prison Break, Grey's anatomy, Melodifestivalen, Diverse bygg/inredningsprogram

2) 4 saker jag gjorde igår:
Jobbade, Tvättade, Lagade mat, Såg den värdelösa hockeymatchen (rolig dag va?)

3) 4 saker jag längtar till:
Sommaren, En fast tjänst, När vi kan åka till Thailand igen, När S&J:s bebis kommer

4) 4 saker som står på min önskelista:
Ett hus, Ny mobil, Vinna några miljoner (observera att det står ÖNSKE-lista), Att någonting spännande/intressant ska hända.

5) 4 saker jag tycker om att göra:
Umgås med vänner, Kramas, Slappa, Shoppa

6) 4 saker jag avskyr:
Ha tråkigt, Städa, Rensa Diesels kattlåda, Betala räkningar

7) 4 saker jag åt i går:
Frukost, lunch, mellanmål, middag.

8) 4 bloggar jag utmanar:
Maria, Sara, Sofie, Lisa

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Vad kul! Men nu måste jag tänka jättemycket och det är inte det lättaste,;)
Tänk att alla ser Prison Break, jag fattar inte hur jag kan inte ha sett ens fem minuter av det.

Kram Lisa