19 mars 2009

personlighets test

Jessica har gjort det här personlighetstestet som jag självklart blev tvungen att prova. Resultatet blev följande:

Din personlighetstyp:
Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Måste erkänna att det stämmer rätt bra in på mig, vissa delar mer än andra men ändå. Prova ni med så får ni se om det stämmer in på er.

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Hahaha, jag gjorde det också och det är väl jag som är Annika Falkengren då. Tänk att det visste jag inte ens själv.

Kram Lisa

HELENA sa...

Lisa: Hehe ja det är väl som man brukar säga: man lär sig någonting nytt varje dag.