29 mars 2009

Bullbak

Inte mina bullar på bilden men rätt lika ändå

Idag har jag spenderat större delen av dagen i köket och bakat bullar. Kände att det inte skulle ha varit fel med en snygg bakduk, tex denna eller varför inte denna från Village?

Tanken är att barnen ska få bullar till mellis imorgon. Jobbar min sista dag där på tisdag innan jag börjar på min tjänst på onsdag. Därför bjuder jag på mellis imorgon medan bullarna är färska och för att jag inte har tid att baka imorgonkväll. Jag har även hunnit med att baka en sockerkaka med vaniljsås mellan till personalen.

Men nu är det bäst att återvända till köket för ikväll blir det lasange till middag. Sen ikväll blir det nog Rocky Road glass. Måste ju smaka den när jag väl hittat den.

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Vad gott! Och vad barnen kommer att bli glada! Och, personalen.

Kram Lisa