5 mars 2009

Det går inte längre

Nej jag klarar inte längre att vara tyst...

JAG HAR FÅTT EN TJÄNST!!!

Fick det efterlängtade samtalet igår eftermiddag när jag befann mig uppe i Norsjö och Källan. Min nuvarande chef hade i och för sig försagt sig lite på morgonen när vi klev på bussen. Hon ville grattulera mig men eftersom jag inte visste vad hon menade så sa hon bara glöm det.

Om allt går som det ska och min nuvarande chef hinner hitta en ersättare till mitt vikariat så kommer jag att börja på min tjänst 1:a april. Vilket inte är så långt bort...

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! Var är tjänsten då? (jag misstänkte att det kunde vara så med tanke på det du skrivit tidigare men säker kan man ju aldrig vara..)

Anonym sa...

Vad roligt, grattis!

Sjabbig men chic sa...

Stort grattis till dig!
Vilken rolig utmaning, men svår. Jag tycker att du gjorde bra i från dig. Och självklart antar jag den men det blir sen i helgen.

Kram Lisa

Anonym sa...

Helena;

Hej hej!
Vad snällt av dig att svara. :) Tack! Skoj att du
Uppskattar min blogg och finner inspiration! :)
Trevlig kväll!



Grattis till jobbet! :)

Mvh Malin Inspiration&design