13 mars 2009

Dags för Umeå

Denna vecka har verkligen varit hektisk. Därför har det inte blivit några uppdateringar på bloggen heller. Men det har varit möten hit och möten dit. Sedan har Simon fyllt år så då har jag bakat och lekt värdinna för kalas också. Så nu förstår ni säkert att jag behöver vila upp mig lite... Därför åker vi nu till Umeå under helgen. Orsaken är egentligen att Simon och P ska på en norrlandsträff för alla Liverpoolfans. Onödigt kan jag tycka men jag får ju gå på stan så då ska man inte klaga=)

Nu verkar det som om Simon börjar va klar med sitt packande.. (bra framförhållning va?) Så då ska vi åka. Men innan vi landar i Umeå där vi lånat Simons systers lägenhet så blir det att träffa några kompisar och umgås ikväll.

Ska förresten säga också att det inte blir några fler uppdateringar ihelgen eftersom det inte finns något internet i lägenheten. Om syster S inte lämnat sin dongel...

Tjing Tjing!

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, då läser väl du på söndag då att jag önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kram Lisa

HELENA sa...

Tack, har haft en riktigt trevlig helg!