13 januari 2009

Tisdagen

Som ni ser har vi det bara bra. Njuter av solen aven om den just idag inte ar pa topp. Just darfor gor vi bort lite sant har under tiden. Blasten har inte avtagit utan blaser fortfarande. Onskar ibland att man hade en battre kofta att satta pa sig pa kvallen men jag klarar mig med sjalen jag kopte.

Pa tal om shopping sa finns det inte sa dar jatte mycket av intresse har, lite linnen och badshorts. Saknar Piketrojorna till simon men han far klara sig. Var ute och shoppade lite igar. 2 linnen, 2 badshorts, 1 t-shirt + 3 ratter till middagen kostade ca 325sek. Sa vi ska inte klaga pa priserna i alla fall...

Tank vad tiden gar fort. Nu ar det inte ens en vecka kvar innan vi kommer hem... Kanns hemskt att tiden gatt sa fort men samtidigt borjar man sakna sin egen sang. A sa Diesel forstass. Nar vi ser katterna har nere blir man pamind om han dar hemma. Nog for att jag vet att han har det bra men anda. Nu ska vi i alla fall njuta av den tiden som ar kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er,
roligt att höra att ni har det bra, passa på o njut riktigt ordentligt. Ja Disel går det nog ingen nöd på, han börjar se till att han har det bra. Ganska mysigt när han kommer krypande o vill mysa. Ulf ser till att han får lite extra godsaker. Kramar.

Sjabbig men chic sa...

Det ser verkligen jättehärligt ut. Vilken vy ifrån balkongen. Och vad kul att transportera sig med elefant. Själv transporterar jag mig bara med min Honda!
Ha det riktigt bra nu!

kram Lisa