19 januari 2009

Home sweet home...

eller hur var det nu egentligen?

Visst är det skönt att vara hemma men det har ju varit alldelens underbart att vara i värmen och solen. Idag är jag ledig och det känns rätt skönt måste jag säga med tanke på den tvätt man samlat pa sig. Tur är väl att vi inte behöver shorts och badkläder just nu här hemma.

Sen har jag en hel del andra saker som ska tas tag i också. Har ju till exempel fortfarande julsakerna framme eftersom de inte hanns med innan vi åkte.

Nu ska jag i alla fall ta tag i alla kort vi tagit under resan. Jag vet att vi varit dåliga på att lägga upp bilder men datorerna och internet där nere har väl inte riktigt samma hastighet som här hemma. Men jag har tänkt lägga upp lite mer bilder nu när jag gått igenom dem och tittat på dem ordentligt själv också.

Inga kommentarer: