28 januari 2009

Jag vet...

... att jag inte skrivit på ett tag men det har visat sig vara mer jobb än man tror när man kommer hem från semester. Har dessutom haft lite krångel med bilderna (ska försöka lägga ut dem i helgen) samt datorn. Men nu är jag på gång igen. Hoppas ni har överseende med lite förseningar.

Sen måste jag grattulera J och D som efter en lång längtan äntligen hittat sig ett hus. Om jag ska vara ärlig är jag lite avundsjuk. Jag vill också ha hus, men vår tid kommer väl dem med.

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Lite har jag allt undrat då. Men det ska bli jättekul att få se bilderna och den som väntar på något gott....

Kram Lisa

Anonym sa...

Tack! Du har så rätt, er tid kommer den med! Hoppas det blir någorlunda nära, men ni drar ju mot dina hemtrakter skulle jag förmoda.. :)

HELENA sa...

Jessica: Nja så säkert är det inte att vi hamnar i Kåge, finns många andra ställen oxå, men nog finns chansen att de blir kåge. Men skulle de bli så är det ju ändå inte speciellt långt...