25 januari 2010

Mer renovering

Igår började vi riva tvättstugan och ikväll har vi spacklat (husfix) väggarna sen blir det ommålning av väggarna och lite annat smått och gott. Tyvärr blir det ingen fullgod renovering då golvvärme och klinker får bli en annan gång men tanken är att allt annat ska bli klart. Så veckans jobb blir att försöka hinna med så mycket som möjligt där.

Annars blir det hockey i logen imorgon. Sista gången simons företag har hela logen så då är det respektive som får följa med. Ska äta middag och ha det trevligt.

På onsdag när jag slutar ska jag köra mamma och pappa till flyget då de åker iväg till thailand. Sen överraskade Simon mig med en inbjudan till färg & tapet och en inspirationskväll med Jon Eliasson. Hoppas på lite nya roliga tips på inredning nu när man har mkt att inreda.

På torsdag ska jag äntligen få träna igen! Shit va träningen igår har satt sina spår, men det är grymt skönt! Tror det beror på att jag börjar kunna passet så då kan man ta i lite mer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad du är duktig på träningen....nä ska ta mig i kragen och palla mig dit
Bella

Sofie sa...

Tror att er bil är i en högre prisklass än vad vi söker. För visst är er bil ganska ny? vad är det för årsmodell på bilen?

Sofie sa...

Er bil är för bra för oss! :-) Vi har tänkt köpa en "skräpbil" som vi kan ha året ut, och sedan köpa en ny bil nästa vinter. Hoppas Ni hittar någon köpare ändå!