7 januari 2010

Inget nyårslöfte...

Men dock ett löfte till mig själv.

Ikväll gjorde jag första träninspasset på jag vet inte hur länge. Men väl behövligt var det och jag har nu lovat mig själv att detta ska fortsätta. Har X antal kilon som skulle behöva försvinna.

Så mitt löte till mig själv är att gå ner dessa kilon innan sommaren. Vilket innebär att det blir indragningar på helgernas diverse sockerintag men även mer tanke på själva maten, inte för att den är värst men mer sallad å mindre mat kanske inte låter helt fel. Nästan så jag skulle önska att Anna Skipper skulle komma hem och rensa mitt skafferi och kyl.

2 kommentarer:

Madde sa...

.. tänka sig hur duktig man var på träning under innebandy-tiden :) Tror de flesta av oss kan knyta våra nyårslöften till att bli sunda och träna mer.. haha..

hoppas allt går bra med huset!

Anonym sa...

Hahahah men jag kan ju vara din anna skipper. Ellermin karl. Han har rensat hemma. Fast vi får äta godis på lördag. Och dä köper var och en vad man vill ha och det som är kvar när man går och lägger sig kastas bort.
Kram bella