20 januari 2010

Lite utlovade bilder,

Före:



Efter:
Fönsterna till höger ska målas vita till sommaren.
Då dessa inte ska bytas nu.


Fönsterna som det ser ut nu, men som snart ska bytas igen till de rätta, men innifrån kommer det se ut så här ändå.

Sist bilder på mina nya snygga fönsterlampor. Det som inte syns så väl är att bollarna (foten) är rökfärgade, skärmen är mörkgrå/svart.

Och JA dessa fönster skulle också behöva bytas med det får bli ett senare projekt. Speciellt då vi måste list ut hur vi ska ha det, om det ev. blir en altan där utanför någon gång.

4 kommentarer:

Sofie sa...

Vad fint ni har fått det i huset! Ja, jag hör av mig till dig när det är dax att prova ett medelpass, men det lär nog dröja ett tag tyvärr... Core ska jag försöka hinna gå på, nu på söndag (om jag orkar förståss)/Sofie

Anonym sa...

Men gud vad bra det verka bli. Skit snyggt. Du kommer ni på tisdag till hockyn? Hoppas då träffas vi. Kram på dig
Bella

Maria sa...

Det blev ju mycket bättre och ljusare med den nya vita dörren =)

JA, att flyga upp med alla saker går inte, det e fööör mycket prylar som inte ryms i en resväska. Så jag måste helt enkelt hitta någon med bil som vill komma till götet och sedan bila hem till norrland. Jag vet inte vad det kostar att bila heller. Har du koll på det? =)

Madde sa...

Jisses vad fint det börjar bli:) Kul att ni dokumenterar renoveringen med före och efter bilder :)

BIlen gick givetvis inte igenom besiktningen haha.. men det var inte fullt så farligt som vi räknat med ändå, vilket känns utomordentligt bra!