18 januari 2011

Trött Tröttare Tröttast

Idag har jag verkligen inte varit pigg. Gick ändå och la mig i hyfsad tid igår och sov dessutom lite längre imorse men inte var jag nå piggare för det. Ikväll blir det däremot en tidigkväll, är faktiskt om saken ska fram snart på väg. Börjar klockan 6 imorgobitti och före de ska vi hinna lämna igen en bil på moröbacke som vi fick låna över natten och som vi förmodligen ska köpa. Känns sååå skönt att få ha en andra bil som funkar, för den vi har just nu står i garaget med ena bromsoket borta, iofs är det bara att sätta dit det nya nu när det passar men tiden verkar inte riktigt räcka till för tillfället. Kan inte dygnet få fler timmar? dels så jag hinner sova mer sen så att man hinner göra mer saker hemma efter jobbet.

1 kommentar:

Madde sa...

Nämen skriver du igen :) Tur jag checka in hahaa..

Må gott och snart så är det vår och då blir vi alla piggare:)