30 januari 2011

Söndag

Idag har jag hunnit med en hel del motför vad jag brukar göra och framför allt motför vad jag gjort senaste veckorna. I morse sov vi rätt länge med tanke på att vi inte kom hem så tidigt igårkväll heller så. Sen har jag hunnit slappa i soffan, en timmes promenad, handlat och nu håller jag på att baka morotskaka. Jessica hade bakat tidigare i veckan och jag blev så sugen så nu har jag min egna i ugnen eftersom hon inte bakade någon åt mig...=P

Nu ska jag se klart handbollen och hållar tummarna för att sverige i alla fall kan få ett brons sen blir det nog slapparkväll i soffan med nybakad morotskaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Inte får du förvänta dig någon morotskaka medan jag är så höggravid man kan bli ;) Det är ju jobbigt och alla ingredienser hamnar på magen hur man än gör :D Däremot får ni gärna komma och fika!! Till helgen har vi kalas iofs, men kvällstid går ju alltid!

HELENA sa...

Jessica: Haha ja nu har jag gjort min egen så då behöver du inte baka=) Men vi borde verkligen ses, det är ju ett bra tag sedan! Om ni orkar ses vi gärna ngn kväll till helgen, vad jag vet har vi inga planer än så ni får bestämma när det passar bäst. Vi får höras.