23 januari 2011

Go´middag

Ikväll blev vi bjudna på middag hos mamma och pappa.... surströmming *mums* länge sedan jag åt det så de blev lite extra gott. Sen har vi sett handbollen, shit så spännande matchen var och det gick ju vägen.

Igår blev vi en bil rikare också. Så nu är vi ägare till en Golf och en Audi sen har vi ju Volvon också men den är ju Simons jobb bil så den gills ju inte på samma sätt. Hoppas på att vi kan fixa till Audin till helgen så att vi kan besikta och sen sälja den. Ska bli så skönt att vi har två bilar som funkar nu och det var välbehövligt eftersom simon åker bort hela veckan och vi har kvällsträffar på jobbet så jag inte kan åka med pappa som jag brukar.

Aja nu ska jag ge mig. Känner att jag inte riktigt kommit in i bloggandet än. Tappade totalt sugen här i höstas så jag la ner de hela men nu är jag igång lite smått igen så ni får hålla utkik...

Inga kommentarer: