25 februari 2010

SEX?

Jag har haft en fundering länge nu som jag inte riktigt får någon rätsida på. Till sommaren är tanken att vi ska måla om huset eller rättare sagt garaget och det lilla som sticker ut under taket. Detta är nu brunt och ska förståss bli vitt så det matchar resten av huset.

Jag skulle då även vilja byta ut vår siffra på huset mot bokstäver. Grejen är bara att vårt nummer på huset är 6. Så nu tänkte jag ta hjälp av er, och jag hoppas att alla som läser detta tycker till!

************************************************
Kan jag skriva SEX på huset?
Motivera gärna ert svar om varför/varför inte.
************************************************

Själv kan jag inte riktigt bestämma mig. Vill såklart skriva med bokstäver men samtidigt förknippar man gärna dessa tre bokstäver till någonting annat...

Här kan ni se ett förslag på hur det kan se ut.
Här är en annan bild.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lika mycket som ni kan sätta upp siffran.. Vad är det för löjligheter..?! Om någon förknippar det till något annat än vad det är så är det deras problem.

Anonym sa...

Danne hälsar; absolut inte. (han har uppenbarligen stora problem..) ALLA kommer att förknippa det med fel sak. Om ni har skrivit SEX på ert hus kan det lika gärna stå KUK på nästa.

Bella sa...

Men själv klart kan du det. Vad roligt det ser ut. Och det är nog inte många som gör så där. Kör för det dör du, varför ska man varas som alla andra...nnääsi gör som du vill det blir hur coolt som helst.
Bella

Ingela sa...

Jag håller faktiskt med Danne... Tror också att folk kommer reagera, och förknippa med fel sak. Och visst, det är deras problem, men tror inte att ni vill att ert hus ska bli nån "snackis" i Kåge på ett negativt sätt.

Anonym sa...

nja...! tycker inte det är helt okej...! tjugosex är ok med inte bara sex!

Maria sa...

Jag håller nog faktiskt med Danne jag oxå.=) Eftersom att Kåge e mer än aslitet kommer ALLA att börja snacka runt på ett dåligt sätt