12 februari 2010

Lyckan varade inte länge...

Lyckan att träna varade inte länge... På onsdagkväll åkte dit på allas vår älskade sjukdom- NOT! Hatar magsjuka över allt annat och jag kan gruva mig för den en hel vinter utan att egentligen få den. Men i år hade jag inte lika tur.. Men som tur är var den över nästan lika fort som den började. Igår eftermiddag började jag känna mig riktigt bra igen men har varit hemma idag också för att vara på den säkra sidan.

Dagen idag har alltså inte haft något högt tempo men jag har hunnit med sådant som jag inte hunnit med tidigare, inte för att det tar lång tid utan helt enkelt att annat har fått ta tiden istället. Så nu har jag fått upp gardiner i köket och gästrummet, plockat upp blommorna ur källaren och fått tillbaka fönsterbrädorna i de fönster som är bytta. Har även städat undan lite inne på kontoret där det har legat papper sedan vi flyttade in i november. Gjorde även ett försök att nåla upp gardinerna i vardagsrummet men ena gardinen blev inte bra så det är tur jag har en mamma som ska hjälpa mig med det nu när de är hemma igen.

1 kommentar:

Maria sa...

Magsjuka e inte ball alltså. Usch, fy och blä!

Jo, det känns verkligen kul att jag fick bra på provet, jag e så nöjd över mej själv just för att jag inte har ett plugghuvud.