25 oktober 2009

Time goes by

Oj vad tiden går. Men här inne verkar allt stått still.

Veckan har flutit på bra. I fredags hade vi fest på jobbet dels hade U fyllt 40 och sen har hon slutat sedan firade vi även M som fyller 50. Riktigt trevligt; god mat, lekar och lite sång. Igår var vi på stan och träffade Simons storasyster S och hennes två barn samt en av Simons lillasystrar S som var i Skellefteå och hälsade på. Hon bor egentligen i Piteå och läser till danslärare. Skulle även handla present till min brors tjej V som fyller år imorgon och som vi ska fira ikväll.

Idag fick jag sova en timme extra men vaknade före väckaren där efter 9. Så jag steg upp och började packa och det har jag väl mer eller mindre gjort fram tills nu. Kartong efter kartong har fyllts. Shit så mkt grejor man har! Tur vi flyttar till hus så jag rymmer lite mer skrot *hihi*.

Eftersom det bara är kvar en vecka tills vi får huset kommer veckan till största del att bestå av packning och annat pyssel som har med huset att göra.
Kom ihåg lista:
*Villa hem försäkring
*Beställa tapeterna
*Få offert angående fönster bytet
*Energideklaration
*Kolla av vattenmätare + kolla städningen i huset

Och sist men inte minst
*Packa

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Det är verkligen hektiskt för dig nu. Oj,oj,oj! men roligt!

Kram Lisa

madde sa...

Härligt att ni får huset redan om en vecka... tycker det var nyss jag läste om att ni fått det=)

Jag är också rätt bra på att samla skrot haha.. men som sagt... tur man oftast flyttar till något större=)

Må gott!

Maria sa...

Jag i stort sett kommt te rätta i nya läggan, men rörigt mentalt med ett nytt hem och nya rutiner. Bor ju som sagt inte så nära stan längre =(. Julen närmar sig ju med stora steg, shit vad tiden går fort.....