10 oktober 2009

Tapet problem

Idag har vi varit och kollat på tapeter, mest till vardagsrummet men även lite till sovrummet. Känns som om det är viktigare och svårare att hitta tapet till vardagsrummet så därför fick krutet ligga där idag. Hittade till slut en tapet som vi ska fundera på... Annars är vi sugna på en fototapet med eget motiv men då måste vi bara hitta på vad för motiv. Tycker "träd"tapeterna är riktigt fina men då J&D har en så känns de inte så roligt att vi ska ha en likadan. Hur som helst så hittar ni tapeten här. Färgen är den som heter silver/pewter. Vad tror ni?

Nu ska jag ta och göra mig klar. Ska snart iväg på födelsedagsfest med bäst M som är hemma från Göteborg i helgen. Sen blir det utgång på station 8 och där ska det dansas kan jag lova. Kan nästan inte minnas sist jag var ut. Eller jo men de var riktigt länge sedan i alla fall.

Tjing Tjing så länge.

1 kommentar:

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Tapeten är verkligen jättefin! Så den tycker jag absolut att ni ska köra på. Ha en fin helg nu! Kram Emmy