3 juli 2009

SEMESTER!!!

Oj så skönt det känns att äntligen få semester! Första betalda semestern i mitt liv om jag räknar bort Thailandsresan i vintras. Men eftersom jag jobba alla somrar sen jag gick ut 9:an så känns mina 3 veckor som värsta lyxen. Självklart ska detta firas, i dagarna två till och med. Idag firande av semester och imorgon firande av födelsedag. Måste faktiskt säga att det inte känns så hemst att bli 25. Kanske det beror på att jag alltid har Simon som kommer vara äldre än mig hur jag än gör...

Just nu har jag min tårtbotten i ugnen och snart får jag även besök av vännen M som är hemma nu på semester från Gbg. Härligt att ha dig hemma igen! Även om det bara är för några veckor.

Nu ska jag försöka börja röja undan lite här om man ska få lägenheten full med folk imorgon.

1 kommentar:

Maria sa...

GRATTTISS!!!! på den stora dagen idag!! =)