4 juli 2009

Födelsedag

"Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag
för det Helenas födelsedag!
Hurra! Hurra! Hurra!"

Jaha då har man blivit 25år gammal, måste säga att det inte känns så mycket längre att man fyller år. Men jag har i alla fall fått många fina paket. Först måste jag ju berätta att jag fick min Kånken (så nu kan ni slappna av och läsa resten utan att undra om hon verkligen fick den eller inte) men den fanns inte i rätt färg så jag har beställt den grafitgråa så den kommer så småningom. Sen fick jag ett armband, solgrejor, pasta som var hjärtformade, skålen till min Swedish Grace servis, fortsättningen på mina silverbestick (vad man nu ska ha dessa till, ligger i en låda och blir svarta) och lite andra smågrejor. Är i alla fall väldigt nöjd så TACK för alla fina presenter och tack för alla övriga grattulationer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på dig gumman hoppas du har haft en riktigt bra dag
Bella

Sjabbig men chic sa...

Men HURRA! Och stort grattis till dig om än i lite efterskott.

Kram och kram

Lisa