29 april 2009

Bättre sent än aldrig

Före jul skrev jag detta inlägg om en kruka och ljushållare som jag ville ha. Tyvärr var de slutsålda när Simons mamma var in och skulle köpa dem åt mig. Har sedan pratat lite med Village om de skulle få in dem men utan resultat.

Men så tidigare i vår när vi var till Umeå var jag in och hämtade vårkatalogen så fanns den med även där så jag mailade Village utan resultat. Men så i lördags när jag var in skrev hon upp det på beställningslistan och bad mig att jag skulle ringa idag för att få veta om de fanns med i beställningen eller inte. Vilket de gjorde! *Jippi* Så nu äntligen efter mycket om och men kommer jag att få ljusstaken.

Nu ska jag bara gulla med någon vänlig själ i Umeå som kan hämta ut den åt min på måndag eller tisdag till veckan...

2 kommentarer:

madde sa...

Jo det kommer nog att ordna upp sig efter alla dyra piller, märker redan skillnad.. Du har då verkligen förälskat dig i den där ljusstaken du=) Vi får hoppas du får hem dem nu också.. men det borde ju inte vara något problem=)
Kram kram

HELENA sa...

Madde: Det hoppas jag verkligen. Jo jag älskar den verkligen. Nä men jag har insett att man kan variera den så mkt. Man kan variera allt från att använda ett ljus till att använda 4 ljus. dels både blockljus och vanliga höga. Sen va den ju stilren oxå. Kram