19 april 2009

Projekt

Senaste tiden har datorn fått stå åt sidan för ett litet projekt jag bestämde mig för i vintras. Men det tog ett bra tag innan jag satte igång men för 3 veckor sedan började jag och ikväll blev det färdigt.


Jag har stickat mitt första par tjocksockar

Jag har självklart stickat förr, lovikavantar bebistofflor och liknande men aldrig tjocksockar. Men jag saknade ett par med högt skaft så nu har jag gjort ett par med långt skaft så de sitter ordentligt. Måste säga att jag fick lite mersmak för det här så det blir nog fler par. Är sugen på ett par vita, inte så praktiskt men snyggt!

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jag tycker du är duktig själv har jag tålamod med ungefär tre maskor!
Det är klart att man fattar att tjejkvällen var roligt.

Kram Lisa

Anonym sa...

Vad duktig du är!