7 december 2009

Besprutad


Jaha då var man tillslut vaccinerad. Fort gick det oxå, en in -en ut metoden gjorde att det gick otroligt fort på ca 15minuter va vi klara och då räknar jag från de att vi parkerade bilen, väntade på de ca 30personerna som var före oss och tills vi satt i bilen igen.

Än så länge har jag inga biverkningar, men än att jag är lite öm just där sprutan är tagen. Men vi får väl vänta och se hur det artar sig. Många säger att man inte kan sova på armen sen på natten så vi får väl se. Nu ska jag se klart hockeyn som tyvärr inte gått speciellt bra för SAIK.

På onsdag ska jag försöka hinna ta lite bilder på hur det ser ut hos oss just nu. Imorgon blir det dopp-i-grytan på jobbet så då blir det nog inte så mer än att gå och lägga sig med tanke på att jag börjar kl 06.00 på onsdag.

1 kommentar:

Sara sa...

Tack för vägledningen. Begreppen är verkligen ihop blandade men nu tror jah jag fått lite grepp på det hela. Jag har uppdaterat inlägget! =) Trivs ni bra i huset?