13 december 2009

Bara en liten stund till...

Vet att jag lovade bilder på hur vårt hus ser ut just nu men grejen är den att vi nu är så nära att få det mesta klart så då får ni vänta en stund till. Simon och pappa fräser ur våra golvlister nu så vi får bort alla kablar från golvet. Nu på morgonen har vi även börjat måla våra nya köksmöbler samt att vårt skoställ och kornischerna snart är klara blir nog uppskruvning av dessa imorgon. Så då ska vi få upp gardiner i vardagsrummet också. Sovrummet är äntligen klart eller det saknas bara sängborden men de hoppas jag att jag får i julklapp eller senare i vår. Dessa ska även målas vita innan de blir klara.

Men jag hoppas på att kunna ta några fina kort på vårt sovrum nu här i veckan så att jag i alla fall kan lägga upp det, sen får väl hallen och vardagsrummet komma så småningom när vi fått upp allt.

1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas ni hinner få lite julstämning i all renovering också :)