18 mars 2011

Hela helgen..

Det blir full fart ihelgen... och snart börjar det, eller det har nog redan börjat.

Har jobbat hela dagen sen har jag handlat och nu när jag skrivit klart detta ska jag hoppa duschen och sen gör mig klar för vi ska ut och äta med jobbet ikväll. Så jag hoppas att det inte blir allt för sent men som tur är så kör man ju så då bestämmer jag själv när jag åker hem.

Imorgon kommer Simons familj och min för att fira Simon som fyllde år nu när vi var utomlands. Detta ska vara avklarat innan 3 då Simon har match så då får jag väl en lugn stund att städa bort och dressa om för klockan 5 är ska vi på inflyttningsfest.

Sen är det söndag och då måste jag nog ta mig en tur in på stan och hitta mig några byxor som passar en växande mage... Eller jag ska köpa ett par jeans har jag bestämt mig för, inser att det är rätt bra att ha både på jobbet och privat. sen har jag ett par andra här hemma som jag måste sy upp eftersom mina ben kan ibland jämföras med en dvärg....

Nä nu blir det duschen men jag uppdaterar er väl senare i helgen om hur allt flyter på. Hade tänkt att ni skulle få se lite bilder också men vi får se hur mycket jag hinner med.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer: